A Jane Goodall Intézet munkatársai

Bitter Zsuzsa – az Intézet elnöke

bitterzsuzsa

Zsuzsát az intézet állatvédelmi céljai foglalkoztatják, az ilyen irányú programokban vesz részt. Szeret egy-egy önkéntes munkával töltött nap után úgy hazamenni, hogy valami igazán hasznosat tett, főleg egy olyan szervezet keretein belül, amit Jane Goodall neve fémjelez.


Kádár András – az Intézet ügyvezetője

kadarandras

Már régóta szeretett volna csatlakozni egy főemlősöket segítő szervezethez, de sokáig nem talált olyat Magyarországon, ami közel állt volna a szívéhez. 2009-ben a mobiltelefon-gyűjtő kampány során figyelt fel a magyar Jane Goodall Intézetre, és mivel Jane Goodall gyermekkora óta egyik példaképe, tudta, hogy megtalálta az igazit. Jelenleg kapcsolatépítéssel, különböző projektek kidolgozásával és forrásteremtéssel foglalkozik, amiben elengedhetetlen segítséget jelent a párja, Zsuzsi. A legújabb projekt, amin dolgozik, az a Jane Goodall tanösvény létrehozása és hosszú távú fenntartásának biztosítása Pesthidegkúton.


Galambos Hanna – az Intézet társelnöke

galamboshanna

A csimpánz örökbefogadás és a Rokonaink végveszélyben elnevezésű iskolai programunk koordinátora. 2006-ban találkozott először személyesen Jane Goodallal, ami élete egyik meghatározó élménye volt. A környezetvédelem és az állatok iránti szeretet gyerekkora óta jelen van az életében. 2014-ben kezdett aktívan önkénteskedni az Intézetnél, de 2016-tól már intézeti koordinátorként segíti munkánkat. Hobbijai közé tartozik a jóga és a búvárkodás, különösen az olyan merülések, ahol lehetőség van szemetet szedni a tengerből. A gyerekek érzékenyítését a környezetvédelem iránt tartja az egyik legfontosabb feladatnak.  Így a felnövekvő generációt megtaníthatjuk arra, Jane Goodall szavaival élve, hogy ha ,,gondnokként viselkedünk, segíthetünk a világot jobbá tenni minden élőlény számára”.


Simon Szilvia - iskolai koordinátor

simonszilvia

2010-ben csatlakozott önkéntesként az intézethez. Már huszonévesen is önkénteskedett, akkoriban még emberjogi területen. 2007-ben végzett a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán. Munkája során az önismeret és a holisztikus egyensúly témáival foglalkozik, csoportos és egyéni konzultációkat is tart. A fenntartható életformák, a terepi felfedezés, a művészeti és drámapedagógiai eszközök különösen érdeklik. Lételeme a játékosság, ami a gyerekeknek természetes, de a felnőtteknek is jólesik. Hobbija a madarászat, imád a természetben lenni. Az intézetben elsősorban az iskolai projekteket koordinálja, de nagy örömmel vesz részt egyéb programokban is, beleértve a kutyamenhely látogatást, az erdőtisztítást és a békamentést is.